10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

reede, 12. mai 2017

Sipelgapesa

sipelgapesa
Retsept on pärit Milvi retseptivihikust.  Selle parim osa on alustainas. Seda on kerge teha, munavaba ja neutraalse maitsega st sobib väga hästi ka kõikide teiste kookide tegemiseks.
Küpsetamisel peab jälgima, et ei jääks nätskeks. Kuna on üsna niiske, siis tahab pigem madalamal temperatuuril ja pikemat aega küpseda.

Hapukooretainas:
4 klaasi jahu
200 g võid

100 g suhkrut
100 g hapukoort
1/2 tl soodat
1 spl äädikat

Jahu sisse sega suhkur (+ 2 spl kakakod)
lisa sulatatud või, hapukoor
sega kõik hoolikalt läbi

Kalla äädika sisse sooda, lase muliseda- ning kalla segu taigna sisse. sega väga hoolikalt läbi ja pane vähemalt 1ks tunniks külmkappi.


Originaal:
külmast võetud taigen aja läbi hakklihamasina., laota pannile ja küpseta 15-20 min 180 kraadi juures

minu versioon:
mätsi tainas õhukeseks, lõika ribadeks ja säti sipelgapesaks. Küpseta ahjus.  NB! see tainas tahab pigem kuivada. seega, kui tekitad paksema kuhja küpseta madalamal temperatuuril pikemat aega.

sipelgapesad
Kreem:
Originaal:
iiriseid keeta koos piimaga vesivannis 2 tundi, kuni tekib mass. Segada juurde tükeldatud või

minu versioon:
190 g keedetud kondenspiima (karamelli)
60 g võid
samuti keeda, kuni segu muutub paksemaks.

Jahtunud kook kallata iirisekreemiga üle.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!