10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

neljapäev, 7. detsember 2017

Kartuliporss

Kartuliporss

Ma vean kihla, et sa oled seda sööki või sarnast, sada korda söönud, aga sul polnud aimugi, et seda niimoodi kutsutakse:)

Mina ka ei teadnud. Leidsin selle nime täiesti juhuslikult Eesti Rahvustoitude raamatut sirvides.

See on see toit " kuidas kasutada järelejäänud kartuliputru". Loomulikult võid pudru keeta nullist. Retsepti leiad siit:

Nelja sööja jaoks
Lõika
ca 150-200 g liha viiludeks. 
1 sibul, soovi korral

Kuivata liha köögipaberiga. Ja prae tulises õlis pannil mõlemalt poolt pruuniks.  Maitsesta soola ja pipraga. Parem on serveerida, kui lõikad liha ribadeks.
Kui soovid lisada ka sibulat, hauta sibul pannil poolpehmeks.


Sega ca
500 g kartuliputru
1 munaga
2 spl hapukoorega
kui soovid, siis lisa ka riivjuustu.

Pane ahjuvormi põhja liharibad (ja poolpehme sibul) ja kalla peale kartulisegu. Kui soovid, siis puista peale riivleiba.
Küpseta 200 C juures  ca 15- 20 minutit, kuni pealt on kenasti kuldpruun.

Kartuliporss
Sama võid teha ka toore lihaga. Siis on küpsetusaeg umbes poole pikem.

Ja et asi kõrbema ei läheks kata puder fooliumiga ning lase alles lõpus pruunistuda.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!