10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

reede, 5. mai 2017

Hakklihakaste

Hakklihakaste
Ma ei tea, minu silmis on see ikkagi nii eesti köögi klassika, et ilma ei saa.  Imekiiresti valmiv toit. Kui pakud kõrvale kartulit, riisi või tatart vms, mis tahab kauem keeda, siis pane need enne kastme valmistamisega alustamist hakkama.
Nende kogustega jääb üsna lihane kaste st hakklihaga kaste. Aga, koore kogust võid soovi korral kahekordistada ja/või panna liha poole vähem. Siis on pigem kaste hakklihaga.

400 g segahakkliha (50% siga ja 50% veis)
1 sibul haki peeneks
1 küüslauguküüs, hakitud
200 ml vahukoort
(1 spl hapukoort)

Kuumuta pannil õli, ja pane kuuma õli sisse hakkliha, sibul ja küüslauk. Murenda pannilabidaga hakkiliha tükkideks. Küpseta, kuni liha pole enam roosa.  Võid liha lasta päris pruuniks, aga siis  on mõistlik sibul ja küüslauk hiljem panna- need ei ole kõrbenuna maitsvad.

Keeruta peale paar keeru musta pipart ja riputa soola.
Kalla juurde koor. Loputa koorepakk vähese kuuma veega ja kalla ka loputusvesi pannile. Lase vaiksel tulel podiseda.
Maitsesta hapukoorega, tüümianiga, peterselliga. 

Kui armastad paksemat kastet, siis lisa siinse õpetuse järgi ka jahu.

1 kommentaar:

  1. Super maitsev!!! Tegin koos selle retseptiga ühildades: https://healthyprotein.com/et/hakklihakaste/
    Tulemus on vohh kui hea

    VastaKustuta

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!