10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

esmaspäev, 10. juuli 2017

Kukeseenekaste

Kukeseenekaste
Ma pean tunnistama, et ilmselt olen ma seentest oma isu täis söönud. Nüüd, kui vanemad elavad saarel, on seeni saanud liiga palju ja liiga tihti.

Aga värskete kukeseenete ajal tuleb see vähemalt üks kord ära teha. Ja seenekaste on üks väga kiiresti valmiv õhtusöök.

Värsked seened. 
Puhasta pintsliga. Minu usk ütleb, et seeni ei tohi pesta.
Tooreid, kuumutamata seeni võiks 4 inimese jaoks olla umbes liiter.
Lõika suured seened väiksemateks. Pane ilma rasvaineta pannile ja kuumuta seni, kuni vesi on välja auranud. Seejärel lisa õli ja sibul
Kukeseenekaste

Külmutatud seened sulata. Ja pane pehmeks sulanud seened koos sibulaga pannile. Ilmselt on sul seened külmutatud võiga, Vähemalt meil on. Seega rasvaine on olemas.

1 pakk viilutatud suitsupeekonit kuivata köögipaberiga. Ja pane ahju pannile röstuma. NB! ära kõrbema lase.

Tükelda 1 sibul tükkideks, kuumuta pannil koos seentega pehmeks.
Kui sibul on pehme
lisa 400 ml vahukoort.

Puista sisse krõbedaks praetud peekon. Maitsesta soola ja tüümiani ja värske tilliga.


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!