10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

neljapäev, 17. detsember 2020

Pehme plaadipiparkook


Kas ma olen öelnud, et ma lihtsalt armastan piparkooke.
Päris ja minu lemmik piparkoogid on väga õhukesed ja krõbedad.  

Kuid mõnikord tahad vaheldust ja midagi muud. Pehmes plaadipiparkoogis on kõik piparkookide parimad omadused: maitse, lõhn, lõhn, maitseained... aga pehme.

Mahlane ja puuviljane pohla-õunakaste täiendab väga hästi piparkoogi maitset ja vähendab magusust (ning muudab selle tervislikumaks magustoiduks :))

Pehme piparkook. Pehme plaadipiparkook

  • Portsjonid: 4-6
  • Raskusaste: lihtne

Pehmes piparkoogis on kõik piparkookide parimad omadused: maitse, lõhn, lõhn, maitseained... aga pehme...

pehmepiparkook (7)

Koostisained

  • 1 klaas (200-250 ml) mett
  • 100 g suhkrut
  • 2 supilusikatäit kakaod
  • 100 g võid
  • 2 supilusikatäit vürtse ( kaneel, nelk, muskaatpähkel, ingver, kardemon)
  • 300 g jahu
  • 1 tl küpsetuspulbrit
  • 1 muna
  • 100 g hapukoort
  • ca 500 g pohla-õunakastet.  

Juhised

  1. Kuumuta mesi ja suhkur, kuni suhkur on sulanud. Lisa või ja sega, kuni või on sulanud.
  2. Lase siirupil jahtuda
  3. Lisa lahtiklopitud muna ja jahu koos küpsetuspulbri ja kakaoga.
  4. Lisa hapukoor. Sega tainas
  5. Vala võiga määritud pannile
  6. Küpseta 200 kraadi juures 20 minutit.
  7. Lase jahtuda. Lõika kook pooleks
  8. Määri alumisele kihile veidi moosi. Ja kata ülejäänud poolega koogist
  9. Kaunista pähklite või glasuuriga.
  10. Glasuuri jaoks sega 1 munavalge 100 g tuhksuhkruga (või rohkem, oleneb muna suurusest)

pehmepiparkook (4)



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!