10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

teisipäev, 27. märts 2012

Punane ja roheline

Huvitav, et punase ja rohelise kombinatsiooni ei peeta nö heaks tooniks. Samas on looduses punase ja rohelise kombinatsioon täiesti tavapärane ja loomulik.

Mu püüdlus oli tegelikult saada üle tavapärasest ( ja ka mulle väga meeldivast) lakoonilisest, skandinaavialikust valge-esteetikast. Et oleks lopsakust, värvi.
Kindlasti pole see parim tulemus. Ülesanne, mis tulevikus lahendada, kuiad mahutada fotole suur mitmest elemendist koosnev kompositsioon. Tingimusel, et kõik objektid oleks näha ning hoolimata objektide rohkusest  ei kao fookus pildi kirjususse.
töötame edasi..:)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!