10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

kolmapäev, 28. märts 2012

Valgus 3- Must ja valge

Haa, mul on mune:)
Kuidas muutuvad parameetrid, kui pildistada heledat objekti mustal taustal või heledat heledal taustal.
Üsna ootuspäraselt tuleb tumedal taustal hea pildi saamiseks kruttida valguse tasakaalu miinuse poole. Teeb tausta kenasti mustaks ning toob heledad objektid esile. -2-ga tegin ka pildi, aga -1,75 jäi pisut parem tulemus- kahega läksid munad liiga "pruuniks".

iso 50, pilvine -1,75

iso50, +1










iso 50, pilvine -2

iso 50, pilvine +1










üllatavalt keeruliseks muutus asi siis, kui üritasin valgele taustale panna täiesti valge tassi. Väga head tulemust ei saanudki. Ilmselt tuleks siin lisada veel mõned nipid, mida ma täna ei tea.
pilvine, iso 50 +0,3
valge tasakaalu kõrgemaks plussi poole keerates, "kadus" tops laualt st sulas taustaga kokku.  Võttes valget allapoole muutus aga lina tumedaks, halliks.
Sellega peab tegelema.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!