10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

neljapäev, 1. september 2016

Mustikad suhkru ja piimaga

Sel aastal on väga palju mustikaid.

Lapsepõlve lihtsaim ja väga maitsev magustoit oli mustikad, pisut suhkrut ja peale külma piima.

Perekonnalegend räägib sellise loo.

Olime perega metsas mustikal. Vanemad korjasid korvidesse. Meie, lapsed, pigem suhu. Järsku kostab tugev protestikisa. Suur must koer leidis, et mu väikeõde on liiga sinine ja üritas teda puhtaks lakkuda.
Kust see koer keset metsa välja ilmus...? Ju oli teiste marjuliste oma. Aga mu väga ehmatanud õeke sai kenasti puhtaks pestud...:)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!