10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

neljapäev, 20. oktoober 2016

Naeripüreesupp

Naeripüreesupp
Ma tean naeri kohta vaid kaks asja
1. Vene muinasjutt eidest-taadist-koerast-kassist ja hiirekesest, kes naerist välja sikutasid.
2. Et enne kui kartul Ameerikast meile jõudis, söödi naerist.

Ma kahtlustan, et ma ise seda varem söönud polegi. Aga kuna nägi letil nii armas välja, siis proovisin. Ausalt öeldes pole just minu teetassike. Väidetavalt peaks olema mahedam, kui kaalikas, aga minu meelest oli üsna sama.

Supiks.
hakkisin suuremateks tükkideks köögiviljad.
Sibul, 2 porgandit, 4 kartulit, 2 naerist ja 2 õuna, sellest jagub u 4-le.
vaja on veel võid, sinepit ja hapukoort ca 100-200 g.


Nipp 1.
Koori sibul ära. Aga kui sa üldse ei viitsi, siis ülejäänud köögiviljad võid jätta koorimata. Pese hoolikalt, lõika ära kõvad otsad, katkised kohad.
Nipp 2.
Maitsvama ja vitamiinirikkama tulemuse saad, kui ei keeda, vaid röstid köögiviljad ahjus pehmeks. Aega kulub vähemalt  20 min, sõltuvalt sellest, kui suured tükid jätsid. Pehmed tükid lase saumikseriga pudiks ja vedelda .

Pane veekann keema
Sulata poti põhjas korralik lusikatäis võid
kuumuta selles sibul ja porgand.
Kalla keev vesi peale
Kui porgand on poolpehme, lisa kartul

seejärel naeris
ja lõpuks, kui kõik viljad on pehmed, siis ka õun.

Kalla keeduvesi eraldi potti. Ja sirista saumikseriga segu ühtlaseks.
Maitsesta soola, pipra ja sinepiga. Ning vedelda köögiviljaleeme ning hapukoorega.
Naeripüreesupp

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!