10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

reede, 28. aprill 2017

Saiavorm


saiavorm
Saiavorm on üks väga hea asi. Kunagi oli mu lemmikmagustoit. Täna teen ma seda nii vähe, sest mul lihtsalt ei ole kodus saia.
Minu retseptis ei ole suhkrut, kuna minu meelest on saias ja moosis olevast suhkrust piisav. Kui soovid magusamat värki, siis ära unusta muna- piimasegusse suhkrut lisada!

Kogused on antud ca 20 x 20 suurusele ahjuvormile.

ca 8-10 viilu saibi või röstsaia suurust viilu
u 100 g pehmet võid

suurem topsitäis moosi. Ca 300 g. Loomulikult sobivad ka marjad või õunad/rabarberid.

u 300-400 ml piima
1-2 muna

Määri ahjuvorm võiga ja pane ahi sooja

Määri saiaviilud võiga, pane üksteise peale ja lõika kuubikuteks. Kalla osa kuubikutest vormi põhja.

Saiakuubikute peale pane moos
Ning kalla peale ülejäänud saiakuubikud.

Klopi muna lahti, sega piimaga. Kui soovid, lisa täiendavalt suhkrut. Kalla piimasegu saiavormile.
Lõika või pisikesteks kuubikuteks ning puista võitükid vormi peale.

saiavorm
Küpseta ahjus 180 C juures u 30-40  minutit, kuni munasegu on hangunud ja vorm kenasti pruun

1 kommentaar:

  1. Emalt õpitud nipp - tema tegi meile rukkileiba ja pohlamoosiga!
    Sõime külma piimaga! Mmmmmmuahhh!

    VastaKustuta

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!