10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

esmaspäev, 10. aprill 2017

Täidetud munad

Täidetud munad
Mitte üheltki peolaualt ei tohiks puududa täidetud munad.  Neid mune võib täita lihtsalt, nagu on mu allolev töökäik, aga nendest võib teha ka väga fänsid hõrgutised.
Panna põhja kala, täita tordipritsiga ja kaunistada erineval viisil.

80- datel oli moes lõigata servad sakiliseks, silmadeks pandi pipraterad ja nokaks väike tomatilõik. Nii armas mu meelest.

Kui lõikad muna pooleks lühemat serva pidi (horisontaalselt?), siis lõika muna põhi tasaseks, et nad ümber ei läheks.

Keeda 3 muna kõvaks (kalla munadele peale kraanist tulev kuum vesi ja keeda 14 minutit)
munad jahuta kohe külma veega.

Pane kaussi pehme1 spl võid
nema
Lõika munad pooleks ning õngitse ettevaatlikult välja munakollane
Pressi munakollane võiga ühtlaseks massiks
lisa ca 1 spl majoneesi ja vahusta mass heledaks.

Maitsesta vajadusel soolaga, pipraga ja sinepiga. Aga üldjuhul on majonees nii vänge, et mass lisamaitsestamist ei vaja.

Täida munavalged kas teelusikaga või tordipritsiga. Kaunista ja söö ära.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!