10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

neljapäev, 21. september 2017

Kurzeme strooganov


Kurzeme stooganov
Seekord teeme kummarduse Lätile.  Ma loodan, muidugi, et ka lätlased ise seda teavad, et selline roog olemas on :)
Kuna ma olen pärit Lõuna- Eestist, siis see ju ongi peaaegu Läti:)

Nelja inimese  jaoks lõika
u 600 g sealiha ribadeks, nii u 0,5- 0,8  paksused. Mulle endiselt meeldib kasutada välisfileed. Kui kasutad kiulisemat ja sitkemat liha, siis arvesta pikema haudumisajaga.
Fileega läheb u 15 minutit, kui sedagi.


Kuumuta pannil õli ja pruunista õlis sealiharibad.
Lisa
1 hakitud sibul 


lisa u 0,5 tassitäit kuuma vett ja lase kaane all haududa.
Kurzeme strooganov
Kui vesi on ära haudunud, sibul ja liha pehme, lisa
1 spl jahu, sega ja lase pruunistuda, kalla vähehaaval, pidevalt segades, juurde veel u pool tassitäit kuuma vett.

lisa 1 ribadeks hakitud hapukurk
Kalla juurde  u 200 g hapukoort 
1 spl adzikat, või paprikapulbrit (seda siis maitse järgi)
Maitsesta soolaga, kurgi-marinaadiga
Kuumuta keemiseni.

serveerida võiks näiteks teise Läti rahvusroaga- kartulipannkoookidega.

Ja soundtrack on  loomulikult! Vello Orumets ja Kurzeme:)








Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!