10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

reede, 8. september 2017

Ühepajatoit


Ühepajatoit
Ühepajatoidul, nii nagu ka kartulisalatil on ilmselt igal perel oma retsept. Mulle meeldib pigem pudrusem ja haudunum, kui keedetum versioon.
 
Ma olen rohkem kui ühelt inimeselt kuulnud, et nad ei söö köögiviljatoite, kuna nendega on palju mässamist. Minu soovitus. - ära koori, kui ei viitsi (v.a sibula peaks siiski koorima). Ja tükelda köögikombainiga, või siis üldse mitte. Lihtsalt aega läheb kauem, kui tükid on suuremad.

Fileega kulu kokku aega ca 30 minutit. Köögiviljade vahekorda reguleeri maitse järgi. Ja kui soovid asenda/muuda- lillkapsas, hernes, uba... mida iganes.

ca 600 g sea välisfileed. Tegelikult võib olla suvaline liha, aga teiste tükkide puhul pead arvestama pikema haudumisajaga. Kui sa ei kasuta fileed, lisa juurikad alles siis, kui liha on poolpehme.


4 porgandit
1 sibul
4 kartulit
(pool kaalikat või naerist)
pool väiksemat kapsapead
soola, pipart


Lõika liha kuubikuteks, porgand ja sibul tükkideks.
Kuumuta ahjupotis õli ning lisa lihakuubikud kuuma õli sisse. pruunista igast küljest.

Lisa sibul ja porgand. Kuumuta õlis läbi
Lisa ca pool tassitäit kuuma vett. vett peaks olema u kolmandik toiduainete kõrgusest. Oluline on hautada, mitte keeta.
Pane kaas pooleldi peale. Lase vaiksel tulel podiseda. NB! Jälgi, et vesi päris ära ei kee. Kõrbenud sibul ja porgand pole eriti maitsvad...:)

Puhasta- haki kapsas ja kartul ja kaalikas.
Kui porgand on poolpehme, lisa kartul ja kapsas. saputa peale soola ja lisa tas kolmandiku kõrgusest kuuma vett-

Lase podiseda, kuni viljad on kõik pehmed.
Ühepajatoit
Maitsesta lõplikult.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!