10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

laupäev, 4. mai 2019

Kodujuustupirukas

Kodujuustupirukas on kerge ja õhuline õhtusöök, aga sobib ka lisandiks lihale/kalale. 

Mida vähegi võimalik, teen ma ahjus, kuna ma ei viitsi pliita taga passida. Ahi annab vähemalt pool tundi vaba aega trenniks, meigieemalduseks, laulmiseks., kassiga suhtlemiseks.. ja kütab toa soojaks. Mis Eesti suvede puhul pole just väheoluline.


Retsepti autor ma pole, leitud kusagilt internetist. Kui tunned ära enda retsepti, anna mulle palun teada.
Kogus 2-le.

Kodujuustupirukas

Pane ahi sooja
sulata mikrokas ca 100 g võid

Klopi segamini 3 muna
Sega sisse 300 g kodujuustu
ca 100 g riivjuustu
4 spl hapukoort
1 dl jahu

ja nirista sisse sulavõi
Maitsesta soola ja pipraga

Kalla segu ahjuvormi. Riputa üle riivjuustuga
Küpseta 200C 30-40 minutit





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!