10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

neljapäev, 15. detsember 2016

Kissell

Ma annan igaks juhuks juhised ka kisselli keetmiseks, kuigi sa neid ilmselt ei vaja.

Eestis kasutatakse peamiselt kartulitärklist, mujal maailmas on levinud maisitärklis. Tegelikult pole vahet, kumba kasutada, kui sul just GMO hirmu pole. Maisitärklis on natuke termostabiilsem, kui kartul, st eesti keeles, et kartulitärklisega asju ei tohiks hiljem üle kuumutada, kuna nad muutuvad uuesti vedelaks.

Kisselli jaoks sega kokku 0,5 liitrit morssi- sellest tuleb u 2-3 tassitäit. Mahlast ja suhkrust. Õige pisut kangem, kui muidu jooksid.

Kui teed kisselli kuivatatud marjadest, siis rosinad- ploomid jt kuivatatud puuviljad pane eelnevalt likku. Ja lisa hiljem koos leotusvedelikuga.

Värsketest marjadest nt jõhvikatest vms keeda marjad nn pehmeks ja suru marjad katki, aja läbi sõela ja lahjenda parajaks.

0,5 liitrit vedelikku aja keema ja lisa külma veega segatud 0,5- 1 spl kartulitärklist. Sega. Lase pakseneda, aga ära enam keeda.

Jahuta, vahepeal sega, et nahka peale ei tuleks
Väidetavalt aitab seda vältida ka  pealepuistatud suhkur, aga minu meelest mitte.
ˇ

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!