10 kõige populaasremat retsepti selles blogis

Popimad postitused: 1. Kuidas teha ise kohupiima Ma ei saa sulle kirja panna eesti toidu retsepte, kui sul pole kohupiima. Seega, teem...

neljapäev, 25. august 2016

Pannkoogid



Pannkoogid on üks veider söök. Retsept võib olla kõigil sama, aga tulemus on erinev.
Minu ema teeb rõõsapiimakooke ja vanasti praeti neid searasvaga, mis jättis koogid imeliselt krõbedaks.
Minu vanaema Leida, aga, tegi alati hapupiimakooke. Mõnusaid, paksukesi, pontsakaid.

Kookide tegemiseks klopi munad vähese suhkruga lahti. Lisa jahu, veidike soola. Sega kuni taigen on ühtlane. Lisa vähehaaval juurde piim.
Valmis taigen peab jääme väga vedela hapukoore paksune.



Ametlik  komponentide vahekord on umbes
2 muna
1/2 liitrit piima
ja 1,5- 2 klaasi jahu

Hapupiimakookide tegemiseks asenda piim keefiri või hapupiimaga. Jahu sisse sega lisaks soolale u 1 tl küpsetuspulbrit või soodat.
Taigen võiks olla kröömike paksem, kui rõõsapiimakookide puhul.


Lehte koogid:
4 muna vahusta vähese suhkruga
lisa u pool liitrit piima. Natuke soola ja timmi jahuga parajaks.
Lehte koogid

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Ma olen väga tänulik konstruktiivse kriitika ning kasulike õpetussõnade eest!